close

推薦韓劇「愛在哈佛」的主題曲

「天使
我心中的天使
我最愛最愛的天使
如果因為愛妳而折斷妳的翅膀
把妳留在我身邊
妳一定可能失去生命
為了妳的幸福
飛吧!等妳飛累了
再來找我
我會等妳的
我愛妳」

這是劇情裡的一段經典文字,
主題曲也 好好聽呢~
推薦一下囉~ 韓劇-愛在哈佛主題曲 so in love

So in love 演唱:金靜芸

Spring, summer, fall & winter dreams
春夏秋冬的美夢
Those are shinning like a star
閃耀的像顆星星
They keep whispering
不斷地低語著
I'm so in love with you
我有多麼愛你
Spring, summer, fall & winter love
春夏秋冬的愛戀
It is breezing to my heart
撫動我的心並訴說著
and it keeps telling
我將帶給你七彩般的幸福笑容
I'll make you rainbow smile

*I remember when we were angels
還記得我們純淨如天使的模樣
when we dreamed about us
我們夢想著自己
All my days were happy
我的過往是如此的幸快樂
Just like a snowy christmas
就像是雪白的聖誕節
I wish I'd have them always
但願我能永遠擁有
Every step I make writes a story
每一足跡都成為一則故事
It is full of the heart
它充滿了我的心
Feeling love of my life and
感受我生命中的愛
missing friends of my time
並且思念著每一時期的朋友
I wish I'd have them all
但願我能永遠擁有
In Spring, summer, fall & winter days
在春夏秋冬的日子裡
We've been sharing all the hearts
我們分享所有情感
Love shines in my eyes
愛在我眼中閃爍
Love just won't fade away
愛將永不會消逝

Repeat*
If you'd all the way show me the world
是你帶領我認識這個世界
Where I will stay in love
我為了愛你而停留
All my days will be white
我的生命將潔白無暇
Just like a snowy Christmas
如同雪白的聖誕節
You're just all I need
我最需要的就是你

arrow
arrow
    全站熱搜

    aikojean 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()